Post by rgadterrienocon on Feb 23, 2022 9:39:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Crush Soda Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Crush Soda Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kultahakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Candy Crush Soda Saga 2022 version ▞▞▞
Kamala asiakaspalvelu. Ostin kultaharkkoja, jotka eivät koskaan näkyneet tililläni, ja he kieltäytyivät palauttamasta niitä edes todisteella.
Candy Crush Soda Saga Grand public lxpm
100000000000000000000/10000
Minusta tämä peli on hidas, kun etenen tasolta toiselle. En ole varma, mikä voisi aiheuttaa tämän?
Tämä peli ei ole hyvä, he huijaavat palkintosi, sinun on kosketettava näyttöä koko ajan vain pelataksesi! Ponnahdusikkunoita koko ajan. Se vain on paskaa.
Ei niin hyvä. Vaikka pidänkin siitä.
Tämä peli on hauska, mutta se huijaa sinut komboista koko ajan. Voit määrittää kaikenlaisia liikkeitä ja se tekee mitä haluaa. Erittäin turhauttavaa.
Yksi parhaista tavoista lisätä aivojen voimaa 💪 Ja on suosikkipelini 🎮Tämä peli on niin mahtava, että rakastan sen pelaamista aina kun saan. Eikä ole koskaan ollut tylsä päivä 😴😪🙃🙄😒😌😴😪🙃🙄😒😌😴😪🙃🙄😒😌
Kaipaan todella tarinaa ja eri osia, joista en pidä uudesta päivityksestä
Vähän rahastuksen makua
Okei, rakastan cany crush soodaa ja toinen niistä on pian bussin bussin. Jos etsit jotain keskittymiseen, mutta myös hauskanpitoon broooooo tämä on mitä sinun täytyy downloed.they ovat suosikkipelejäni, vannon kaverini. Tulet viihtymään! Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheeh
osa kentistä totaalista rng-paskaa
Tämä on vähiten hauskaa kaikista ihastuspeleistä. Tasot ovat liian vaikeita siihen pisteeseen, että peli ei ole enää hauskaa. Kukaan ei halua olla tasolla kuukauden ajan. Tämä peli vaatii remontin. Ja sinun täytyy katsoa 3 lisäystä saadaksesi 5 ylimääräistä liikettä? Kyllä se on naurettavaa.
Hyvin hidas. Ei minun puhelinvalitukseni, olen varma.
hyvä
Myöhäisiä ongelmia. Hanki tarjottu elämä tai pelilaajennus videoiden katseluun. Peli menee mustalle näytölle ja se on pakko lopettaa, jolloin peli häviää.
Kyl tätä ny pelaa tämänuin selkää ottaa
Hyvin samanlainen kuin candy crush -saaga, mutta ei niin hauskaa ja siitä puuttuu hyvä taustatarina. Olin pelannut sitä vuosia ja ajattelin, että voisin asentaa toisen vaihteeksi, mutta mielestäni paluu voisi olla parempi.
vähän tylsä.
Muuten iha hyvä mut vaikeentuu kentät turhan alussa.
Nokkela peli 👍
Iha kivs
Olen pelannut tätä peliä vuosia. Olin innoissani saadessani 12 tunnin live-bonuksen tänä aamuna noin klo 6.30. Kello on nyt 8.31 ja 2 tuntia jäljellä. Pojat testaavat näitä uusia asioita enemmän ennen kuin laitat ne markkinoille. Oletan, että tarvitset lisäämäsi mainosbonukset, ja se on ok. Kuitenkin loppujen lopuksi ihmiset valitsevat ganesi, koska sinulla on vahva brändi ja tällaiset asiat tuovat sinut lähemmäksi uudempia miehiä.
Candy Crush Soda Saga Gündelik fvro
Ihan huonoälä lataa
Jokaisen typerän grafiikan toistamiseen kuluu 6-10 sekuntia (tason päätyttyä), sitten sinun on X poistettava se, yleensä 4-5 ikkunaa x KÄYTTÖÖNTÖJEN JA ÄRSYTTÄVIEN näytöistä. Et voi napauttaa näyttöä nopeuttaaksesi sitä, kuten candy crush -saagassa. Kun käytät kalakaramellit, ne poimivat pois täysin turhia palasia, jotka eivät auta yhtään, vain tuhlaavat liikettäni. Pelien välillä on niin paljon hukattua aikaa, että sinut ajoitetaan, joten on epäreilua, että menetät kaiken. Kamalan suunniteltu sovellus
Koukuttava, vaatii hyvät hermot välillä. Opin kärsivällisyyttä 🤗💪😂
Jotkut tasot ovat turhauttavan kovia.Jos yli 2 miljoonaa ihmistä tarvitsee ylimääräistä elämää, se on liian vaikeaa
Candy Crush Soda Saga Fritidsspill rgp
Run Sackboy! Run! آرکیڈ zkuf
5/5 tykkään tälläisistä peleistä.
Candy Crush Soda Saga Priložnostne aowq
Se on viihdyttävää, mutta se on melko hidasta.
Eikö kukaan tajua että nää on vaan re-skinejä
Koukuttaa
suosikkipelini. Pidän siitä, että voit tehdä oman boosterin muodostamalla neliön. Helppo tapa rentoutua ja rentoutua. Ei ole vain parempaa ottelua 3.
Tosi kiva
Toistaiseksi se ei ole ollenkaan huono. Nautin sovelluksesta ja olen itse asiassa menettänyt ajantajun pelaamiseen. Tykkään rajoittaa pelien pelaamiseen kuluvaa aikaa, paitsi opettavaisia tai strategisia pulmapelejä tai mitä tahansa sovellusta, joka parantaa mieltäni sen sijaan poissa mushissa, mutta kyllä, 5 tähteä tälle pelille, se ei ole vielä kovin vaikeaa, olen vain tasolla 40 sillä tunnilla, jota pelasin, joten katsotaan saako se minut loukkuun
Se on helpompaa kuin aloitin vuosia sitten. Vanhassa versiossa olen 1156 tasolla, jos en erehdy, se on haastavaa, koska jos en saa niitä tasoja, minun on ostettava kultaa jatkaakseni peliä ja voittaakseni. Joskus en osta kultaa, koska haastan itseni saamaan tasot valmiiksi ja jatkamaan eteenpäin. Pidin siitä todella ja ennen kaikkea ole aina kärsivällinen, hävisit tai voitit, jatka vain pelaamista.
Rakasta tätä peliä. En saa tarpeekseni, toivon, että minulla olisi enemmän tunteja vuorokaudessa pelata!
Ennen rakastin tätä peliä... Nyt se vain turhauttaa minua. He huijaavat!! Ja tason läpäisemättä jättäminen EI OLE HAUSKAA!!
Ärsyttävä mut pakko pelat ku on jääny koukkuu!
Se on hyvä, mutta joskus se juuttuu päivityksen jälkeen, erityisesti kun katsot mainoksia, pls korjaa se
Rakastan peliä, mutta en pidä siitä, kuinka pakettien hinnat nousivat. Käytä ostaaksesi 100 kultatiiliä hintaan 6,99, nyt se on 8,99 hintaan 80.
Ostin nämä energiat en tiedä mitä uutta tapahtumaa varten (en voi edes aloittaa tätä tapahtumaa), se vei kultaharkkojani, mutta ei antanut minulle energiaa, katso, etten koskaan osallistu enää outoihin tapahtumiin, olisin voinut käyttää tangoja jatkaakseni pelaamista sen sijaan koville tasoille
Ennen toimi ok. Nyt on pari viikkoa Huawein kännykällä ja tabletilla jäänyt mobiilidata ja wifi yhteydessä looppiin Facebookin yhdistämisessä. Tosi ärsyttävää kun on noi peräkkäisten päivien bonukset ....
kyllä-kiva peli
Se on erittäin koukuttava, vaikka joskus sinun on toistettava sama kova peli eri tasolla. Se on joskus kiduttavaa, koska joskus et ihmeen kaupalla tiedä kuinka voitit sen.
Välillä heittää pois pelistä
Mukavaa ajanvietettä🤗